Translate

Til min kjære søster


TIL MIN KJÆRE SØSTER

Ingen snille sorg kan stille.
Sanne smerter kan ingen forstå.
Som du øver du behøver
friske hjerter. Gud deg nå.

Kjære søster, Kristus trøster.
Han er gleden. Ham gitt er å rå.
I hvert framskritt, livet hardt blitt,
han er freden gitt å få.

Sorgens glede skal deg frede.
Du vil vinne og seire hver dag.
Kristus være tro og ære.
Da er sinne til behag.

Du vil seire, du vil feire
seire mange, og smile, og le.
Her er noen som har troen.
Blir du bange, tenk på det.

----
Denne sangen laget jeg til min søster Tærtit i forbindelse med at hun gikk i gjennom en alvorlig hjerteoperasjon. Sangen kan være min sang til alle de av mine søstre som har det tøft.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! ♫♥♪ 
Den er vel snill og rar. ♫♥♪ 
Og røper du ditt navn ♫♥♪ 
så er det intet savn. ♫♥♪

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.